Ofte stillede spørgsmål
Arctic Recovery Tub ™
Få besvaret de oftest stillede spørgsmål tilhørende vores Recovery Tub ™
-
Du kan følge vores vejledning til at holde vandet rent herunder:
1. Skift vandet hver 14. - 30. dag.
2. Tilføj vores Epsom salt til vandet.
3. Anvend vores beskyttende låg/overtræk når du ikke bruger isbadet
4. Stil isbadet et sted hvor badet ikke er eksponeret for vejr, støv osv
5. Sørg for at rense badet en gang hver 1-2 måned -
Målene på vores Recovery Isbad er som følger:
75 cm i højden
85 cm i diameter
Samlet vægt uden vand 3 kg.
Kapacitet:
375 liter ved fuld opfyldning
260 liter ved anbefalet opfyldning
Mange tak for din interesse, vi ønsker dig en god dag! -
Du kan fylde puden med vand og anvende den som sidepude i vores Recovery Isbad.
-
Det kan du tro! Vi har lavet en brugermanual i pdf format. Du kan få adgang til brugermanualen igennem følgende link:
https://arcticrecovery.dk/pages/produkt-manualer-1 -
Vores Recovery Isbad er perfekt til et iskoldt isbad. Dog kan den varme sommer gøre at vandets temperatur vil stige. Dette er desværre noget som solen & det varme vejr resulterer i.
For at holde vandet så iskoldt som overhovedet muligt henover sommeren anbefaler vi:
-Stille isbadet i skyggen-Tilføje is & salt ved brug af isbadet
-Anvende vores beskyttende låg/cover
-
Vi har designet vores isbad til at passe til alle størrelser op til 2,1 m høje.
-
Super nemt! Brug blot en slange eller en spand/beholder og tilsæt vand. Når du er fyldt til cirka 70 %, er du klar til din første dukkert!
Senere anbefaler vi at tilføje is eller isposer for at reducere temperaturen yderligere. Vores isbade er isolerede i top, bund og sider, så de holder vandtemperaturen længere, end du forventer!
-
Nej overtrækket er ikke fast. Derimod er det et overtræk designet til at beskytte mod skidt og snavs.
-
Det kan du tro der gør! Vi gør dig dog opmærksom på at overtrækket ikke er fast, men mere et regnslag.
Her er alt hvad der følger med i en ordre:
- Isoleret isbad
- Låg/overtræk til isbadet
- Håndpumpe
- 8 x holdbare benstænger
- 75 cm forlængende afløbsslange
- Brugermanual
-
Ja, det er godt at tilføje Epsom Salt til dit isbad. Det giver bl.a. nogle extra sundhedsmæssige fordele.
Espom-salte er sikre at bruge og kan supplere dine magnesiumniveauer. Vi vil dog ikke anbefale kloridsalte (f.eks. bordsalt, vejsalt) da de ikke er sikre og bruge.
Fortrydelsesret & Reklamation
Se vores instruktioner, regler og vilkår ved fortrydelsesret & reklamtion
-
Du altid 30-dages returret når du handler hos os. Dette betyder at fra den dag du modtager dit produkt og 30-dage frem kan du frit returnere dit produkt til os. Der er dog nogle vilkår der gælder når du vil returnere dit produkt til os. Disse vilkår & betingelser kan du læse mere om i næste afsnit.
-
Ved returnering af dit produkt gælder følgende betingelser & vilkår
1. Produktet kan sendes retur i ”salgbar” tilstand. Hvis produktet returneres i en tilstand der gør produktet usælgeligt eller mindre usælgeligt, kan vi IKKE tilbyde en fuld reklamation. Ikke ”salgbar” tilstand kunne fx være: ødelagt indpakning, manglende dele, skadet indhold eller lign.
2. Du skal kontakte Arctic Recovery først.
Du skal kontakte virksomheden først
indenfor de omtalte 30-dage og utvetydigt gøre brug af din fortrydelsesret.
3. Anvende vores returportal.
Når du har været i kontakt med os, giver vi dig adgang til vores returportal. Du SKAL anvendes vores returportal ved returneringer. Du KAN ikke bare lade dit produkt ligge hos pakkeshop eller sende varen retur med dit eget fragtselskab.
4. Du skal selv betale fragten ved fortrydelse.
Ved fortrydelse af dit køb og dermed returnering af produktet skal køber (dig), jf. købeloven, selv betale fragtomkostningerne for returneringen. Dette sker via vores returportal. -
Hvis ovenstående betingelser og vilkår ikke er overholdt kan vi tilbyde en delvis refusion eller i særlige tilfælde ingen refusion.
1. Ved aflæggelse i pakkeshop - 90%
2. Returnering udenom returportal - 90%
3. Lettere ødelagt emballage - 90%
4. Ødelagt produkt - 0%
Difference beløbet vil dække eventuelle håndteringsgebyr samt omkostninger forbundet med at gøre produktet salgbart. -
Det korte svar er nej. Du 30-dage til at fortryde dit køb fra den dag du modtager vores produkt.
Der kan dog være tilfælde hvor vi har tilbudt en udvidet fortrydelsesfrist (f.eks ved jul eller andre højtider).
-
Jævnfør købeloven har du som forbruger et års reklamation på dit køb. Dette betyder at du som kunde kan få tilbudt erstatning eller reparation af et ødelagt produkt, der er købt hos Arctic Recovery ApS. Dette gælder kun ved skader forårsagede af produktionsfejl. Skader forvoldt af køber som ikke har fuldt vores vejledende brugerinstruktioner, kan IKKE få tildelt en reklamation.
Læs mere om vores produktinstruktioner i vores næste afsnit "Produktinstruktioner". -
For at du kan reklamere for dit købte produkt, skal du have overholdt vores retningslinjer for vores produktinstruktioner. Disse kan du læse mere om i det næste afsnit "produktinstruktioner".
-
Hvis du har overholdt vores produktretningslinjer som er fremvist i afsnittet "produktinstruktioner", men dit produkt desværre stadigvæk er gået i stykker, kan du indsende en reklamation igennem linket her: https://arcticrecovery.dk/pages/reklamation-retur
Husk at følge alle steps på vores reklamationsportal.
Fragt & Levering
Læs mere om de meste efterspurgte spørgsmål angående fragt og levering.
-
Hos Arctic Recovery beskræber vi os på at at sende dit produkt hurtigst muligt! Vi tilbyder generelt 1-2 hverdages levering. I tilfælde af produktet er udsolgt tilbyder vi "pre-order" på produktet. Læs mere i afsnittet om pre-order.
-
Vi tilbyder:
GLS - 1-2 hverdages levering.
Post Nord - 1-2 hverdages levering.
-
Ja, det kan du tro! Med GLS & Post Nord leverer vi både til din nærmeste lokale pakkeshop eller direkte til din adresse.
-
Hos Arctic Recovery tilbyder vi på få af vores produkter at forudbestille vores produkter. Dette hedder en "pre-order". Her får du muligheden for at reservere dit ønsket produkt imod vi trækker pengene før din ordre er blevet afsendt. Dette gør vi for at kunne garantere dig som kunde et produkt.
Du kan altid se om produktet er en pre-order på produktsiden og når du går til betaling. "tilføj til kurv" knappen vil der i så fald stå "pre-order" i stedet.
Hvis du vil vide mere kan du altid kontakte os på chatten, mail eller telefon.